آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

آغاز اکران آنلاین «حدود ۸ صبح» منوچهر هادی + تیزر و خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۱۴۹۰۱
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
آغاز اکران آنلاین «حدود ۸ صبح» منوچهر هادی + تیزر و خلاصه داستان
فیلم سینمایی «حدود ساعت ۸ صبح» ساخته منوچهر هادی از ۱۵ اسفند ماه اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «حدود ۸ صبح» از سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸ شب در بخش «سینما آنلاین» پلتفرم فیلم نت اکران می‌شود.

اکران آنلاین این فیلم با بلیت ۸۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان به تماشای فیلم نیاز به خرید اشتراک فیلم نت ندارند.

این فیلم سینمایی هشتمین فیلمی است که منوچهر هادی، کارگردانی کرده و پنجمین فیلم او در ژانر اجتماعی پس از فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است» و «کارگر ساده نیازمندیم» است.

این فیلم ۱۰۰ دقیقه‌ای تولید سال ۱۴۰۱ است.

بازیگران

کامبیز دیرباز، سارا رسول‌زاده، منوچهر هادی، فرید قبادی، حسن پورشیرازی و حمید فرخ‌نژاد در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

درباره فیلم و خلاصه داستان

داستان این فیلم حدود هشت صبح بر اساس یک داستان واقعی و ملتهب ساخته شده و بر خلاف ساخته‌های کمدی اخیر منوچهر هادی در حوزه اجتماعی است. فیلم درباره ماجرای یک پیامک اشتباهی است که به قتل منجر می‌شود.

فیلم داستان زوجی را روایت می‌کند که مردی به اسم امیر با ارسال شدن یک پیامک اشتباهی برای همسرش دچار سوءتفاهم می‌شود و در ادامه با چالش‌های جبران‌ناپذیری همراه می‌شود.

در واقع هادی در فیلم «حدود ۸ صبح» موضوعی را مطرح می‌کند که به دلیل ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی، تقریبا چیزی شبیه این ماجرا را درمورد زوج‌هایی که در اطرافمان می‌شناسیم، دیده یا شنیده‌ایم که مردی شکاک به دلیل حساسیت‌های بی‌مورد و رفتار نامتعارف بر سر مسائل نه چندان قابل اهمیت، با بحرانی بزرگ مواجه می‌شود.

این ایده‌ای است که پیش‌تر منوچهر هادی در فیلم کمدی «آینه بغل» هم به آن پرداخته بود، اما این‌بار با روایتی تلخ و جدی سراغ آن رفته است.

نویسندگیِ این فیلم را منوچهر هادی همراه با سعید دولتخانی برعهده داشته که در فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف برنه» و «دنیای پر امید» هم با او همکاری داشته است.

درباره منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون ‏بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش «تلاطم» را ساخت و در همین ‏سال موفق شد ۴تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده است. از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه»(۱۳۸۶)، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»(۱۳۹۰) اشاره کرد.

او سابقه کارگردانی آثار دیگری همچون گیسو، قرنطینه، یکی می خواد باهات حرف بزنه، زندگی جای دیگری‌ است، رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، کارگر ساده نیازمندیم، عاشقانه و دل را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->